Vanwege een uitzonderlijk hoge hoeveelheid reacties op enkele van onze recente uitingen, is het op dit moment erg druk bij onze klantenservice. Wij verzoeken u vriendelijk om eerst de onderstaande veelgestelde vragen door te nemen. Staat het antwoord op uw vraag daar niet tussen? Vul dan gerust het contactformulier in - wij helpen u dan zo snel mogelijk verder. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Veelgestelde vragen
Voor reguliere bestellingen hanteren wij een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Helaas merken we dat PostNL op dit moment regelmatig tot een week vertraging heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Let op: Bestellingen van de Vrijheidsuitgifte (geplaatst ná 1 mei)
Zoals vermeld op onze website en in de bestelbevestiging, is de officiële uitgiftedatum vastgesteld op 6 juni.
Onze logistieke afdeling is inmiddels begonnen met het verzenden van deze bestellingen.
U kunt uw levering verwachten in week 24 (10–14 juni) of uiterlijk in week 25 (17–21 juni).
Indien u niet 100% tevreden bent met uw levering, kunt u uw bestelling uiteraard retourneren. Wij hanteren een verlengde retourtermijn van 21 dagen (in plaats van de gebruikelijke 14 dagen).
- Plaats de artikelen (indien mogelijk) in de originele verpakking.
- Voeg de bijgevoegde factuur toe aan het pakket.
- Vermeld duidelijk ons retouradres op de buitenzijde van de zending:
Retouradres:
Amsterdams MuntKantoor
Postbus 30339
1303 AH Almere
MijnAMK is uw persoonlijke, beveiligde klantomgeving. Daar kunt u onder andere:
- Facturen en openstaande posten inzien
- Persoonsgegevens wijzigen
- Een incassomachtiging afgeven of intrekken
- Collecties bekijken en wijzigen
- De nieuwsbrief activeren of opzeggen
Logt u voor het eerst in op MijnAMK? Volg dan a.u.b. de instructies op de website.
Contactformulier
Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om uw klantnummer of uw postcode en huisnummer in te vullen. Dan kunnen wij uw gegevens gelijk in ons systeem opzoeken. Weet u uw klantnummer niet of bent u nog geen klant? Geen punt. Het invullen van deze velden is niet verplicht.
Reactietijd
U kunt uiteraard 24 uur per dag, zeven dagen per week het contactformulier invullen. Wij streven ernaar alle digitale contactaanvragen binnen drie werkdagen te beantwoorden. Door drukte kan het soms echter langer duren voordat u antwoord krijgt. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.