Hoe kunnen wij u helpen?

Onze klantenservice staat voor u klaar

Hulp & contact

Vanwege een uitzonderlijk hoge hoeveelheid reacties op enkele van onze recente uitingen, is het op dit moment erg druk bij onze klantenservice. Wij verzoeken u vriendelijk om eerst de onderstaande veelgestelde vragen door te nemen. Staat het antwoord op uw vraag daar niet tussen? Vul dan gerust het contactformulier in - wij helpen u dan zo snel mogelijk verder. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

Veelgestelde vragen

Voor reguliere bestellingen hanteren wij een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Helaas merken we dat PostNL op dit moment regelmatig tot een week vertraging heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Let op: Bestellingen van de Vrijheidsuitgifte (geplaatst ná 1 mei)
Zoals vermeld op onze website en in de bestelbevestiging, is de officiële uitgiftedatum vastgesteld op 6 juni. Onze logistieke afdeling is inmiddels begonnen met het verzenden van deze bestellingen. U kunt uw levering verwachten in week 24 (10–14 juni) of uiterlijk in week 25 (17–21 juni).

Indien u niet 100% tevreden bent met uw levering, kunt u uw bestelling uiteraard retourneren. Wij hanteren een verlengde retourtermijn van 21 dagen (in plaats van de gebruikelijke 14 dagen).

  1. Plaats de artikelen (indien mogelijk) in de originele verpakking.
  2. Voeg de bijgevoegde factuur toe aan het pakket.
  3. Vermeld duidelijk ons retouradres op de buitenzijde van de zending:

Retouradres:
Amsterdams MuntKantoor
Postbus 30339
1303 AH Almere

U kunt uw collectie altijd per direct beëindigen. Dit regelt u eenvoudig door het contactformulier in te vullen. Selecteer dan bij onderwerp Collecties aanvragen, pauzeren of beëindigen en geef de naam door van de collectie waarvoor u zich wilt uitschrijven.

MijnAMK is uw persoonlijke, beveiligde klantomgeving. Daar kunt u onder andere:

  • Facturen en openstaande posten inzien
  • Persoonsgegevens wijzigen
  • Een incassomachtiging afgeven of intrekken
  • Collecties bekijken en wijzigen
  • De nieuwsbrief activeren of opzeggen

Ga naar MijnAMK

Logt u voor het eerst in op MijnAMK? Volg dan a.u.b. de instructies op de website.


Contactformulier

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om uw klantnummer of uw postcode en huisnummer in te vullen. Dan kunnen wij uw gegevens gelijk in ons systeem opzoeken. Weet u uw klantnummer niet of bent u nog geen klant? Geen punt. Het invullen van deze velden is niet verplicht.


Reactietijd

U kunt uiteraard 24 uur per dag, zeven dagen per week het contactformulier invullen. Wij streven ernaar alle digitale contactaanvragen binnen drie werkdagen te beantwoorden. Door drukte kan het soms echter langer duren voordat u antwoord krijgt. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

"Goed verzorgd en snel geleverd!"

Veel tevreden verzamelaars gingen u voor:
R

Google Reviews R. Coret

Een goede site voor muntenverzamelaars zoals ik. Ze werken hard aan een goede levering, zijn vaak de eerste met leuke en informatieve munten. Snelle levering en in een goede verpakking.

D

Google Reviews D. Kortbeek

De informatievoorziening was uitgebreid en helder. Het maken van keuzes waar daardoor makkelijk. De betaling ging vlot en de levering was keurig binnen het aangegeven tijdvlak. Dat het resultaat schitterend is was ook zeker verwacht. Complimenten !

F

Google Reviews F. Rijnenberg

Zeer verrast door de uitzonderlijke fraaie afwerking en de goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Wij werken samen met erkende munthuizen wereldwijd

  • Royal Canadian Mint - Amsterdams MuntKantoor
  • Monnaie de Paris - Amsterdams MuntKantoor
  • Perth Mint - Amsterdams MuntKantoor
  • Münze Österreich - Amsterdams MuntKantoor
  • United States Mint - Amsterdams MuntKantoor
  • South African Mint - Amsterdams MuntKantoor
  • Mint of Finland - Amsterdams MuntKantoor
  • Mint of Poland - Amsterdams MuntKantoor
  • The Singapore Minth - Amsterdams MuntKantoor
  • Royal Australian Mint - Amsterdams MuntKantoor